@Smartek
Tak dla odmiany my zagazowaliśmy już 8 samochodów w tym obecnie na chodzie są
Fiat CC 700 (stoi od sierpnia, ale na chodzie). Pali na LPG w -20C (benzyna nie wiem nigdy nie używałem, samochód "LPG only").
Seat Toledo I 1.8 (na chodzie na LPG od 2001 albo 2002 roku)
Rover 400 1.6*
Opel Omega 2.5V6*
Citroen Xsara Picasso 1.8*
*sekwencja
W żadnym problemów nie było z powodu gazu. Seat miał zmieniony parownik, bo stary - najtańsza jednorazówka - zdechła z powodu przebiegu. Instalacja II gen, potem dołożyliśmy komputer.
Jeżeli w Hondzie masz wtrysk paliwa to instalacja pierwszej generacji to poważne nieporozumienie.
Instalacja sekwencyjna (IV generacji), a tylko taką powinno sie montować do silników z wielopunktowym wtryskiem ma własne wtryskiwacze. Jak padną nowe kosztują 200zł (+100 za wymiane) wiec tragedii nie ma. Taniej niż te w silniku
W sprawie tego gościa z Accordem. Kupił LPG ponieważ prawidłowo założona dobra sekwencja nie robi w jeździe najmniejszej różnicy a w portfelu owszem. Gość po prostu jest rozsądny.
Brak kupił w październiku tą cytrynke za prawie 20k i też juz zagazowana. Miał pewne wątpliwości ale teraz jest happy

Martwił sie troche czy komputer pokładowy będzie działać - działa pięknie i to bez dodatkowego emulatora. Jazda Omcią V6 po mieście w korkach bez LPG to głupi pomysł.
BRC jest tak droga że totalnie nieopłacalna i nie lubi sie z polskim gazem (przynajmniej ich wtryski sie nie lubią). Samochód nie ma takiej mocy jak na Pb bo to instalacja 1 generacji cudów nie ma. Prosze nie narzekać na LPG dopóki nie pojeździ sie sekwencją.
PS. Jeżeli startujesz na benzynie to nie jest I generacja, raczej II. Tak czy inaczej tutaj skład mieszanki i tak reguluje sie śrubkami i zazwyczaj zakłady regulują niezbyt dobrze.