Gra to GTA IV na ps3, dystrybutor w Polsce to Cenega , wyslałem tam płyte i to co otrzymałem od nich:
"Gra została wnikliwie przetestowana stwierdzono peknięcie płytyw jej środkowej częśći. Nie ma technicznej możliwości aby powstałe one w wyniku wad fabrycznych nośnika, mogły natomiast powstać w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z nośnikiem. Reklamacja w/w gry uważamy za bezpodstawną"
Zgodnie z orginalnym wydawcą czyli Rockstar i według ich regulaminu: (
http://www.rockstargames.com/eula)
III. WARRANTY
LIMITED WARRANTY: Licensor warrants to you (if you are the initial and original purchaser of the Software) that the original storage medium holding the Software is free from defects in material and workmanship under normal use and service for 90 days from the date of purchase. [...]
If for any reason you find a defect in the storage medium or Software during the warranty period, Licensor agrees to replace, free of charge, any Software discovered to be defective within the warranty period as long as the Software is currently being manufactured by Licensor. [...]
Tak więc jeżeli chodzi o czas i gwarancję to gra była kupiona 17 pażdziernika 2009 więc w momencie zgłoszenia na początku grudnia nie mineło 90 dni, zostaje jedtynie kwestia wyjaśnienia ich argumentacji że to nie wada fabryczna, pytanie na jakiej podstawie mogli to stwierdzić