Witam samego szefa
Wracając do tematu ,poszedłem za radą i zacząłem od wgrania fMCBoot w wersji 1.8.Poprzednio miałem raczej 1.6(pierwszy z boot screen'em) z psx-scene.com którą śledziłem od samego początku.
Format i normal instal z pena bez większych przeszkód.Zabrało mi to ponad mega(~1,5) z karty(wbrew temu co przeczytałem tutaj:
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...SR/strona4.php).
Następnie włączyłem tą samą wersje esr9b(pisałem z mojej zawodnej pamięci te 9c)ale tym razem nie mc tylko gui.Ku mojemu zdziwieniu kolor różowy przeszedł w jasno niebieski/seledynowy ,gra zaczęła się ładować,a ja czytając tutorial esr'a zdałem sobie sprawę z mojego błędu.ESR MC ładował boot.elf który był uelfem.HDL po załadowaniu go przez uelfa odpalonego przez esr(trochę pokręcone

hehe) daje możliwość instalacji kopii na hdd a w ule mam podgląd płyty.Wystarczy że po wyrzuceniu przez esr spowtotem do ule, zamiast hdl lub filebrowser nacisnę odnośnik do cdfs(czy coś takiego)z katalogu misc (ule filebrowser) a wszystkie gry zaczynają się ładować(bądź użyje do tego ESR beta r9b dvdv direct.elf/ESR beta r9b GUI-test2.elf) .
Dziękuje za poświęcony czas i pomoc, a korzystając z okazji i za pracę na rzecz sceny
Ps.Z tym automatycznym ładowaniem chodziło mi o ustawiony w ule deflaut elf odpalany po wybranym czasie(1s)od jego załadowania.