Ważne jest, żeby ludzie, którzy będą z tego oprogramowania korzystać mieli techniczne możliwości.
To rozwiązanie on-line, więc jeśli Twoja firma korzysta z VPNa, to prędkość sieci może jeszcze spaść... wówczas na każdą akcję związaną z obsługą programu będzie wymagana dłuższa odpowiedź... jeśli macie szybkie, stałe łącza to OK, ale jeśli pracujecie na laptopach w terenie, to może być problem.
ZOHO nie znam. Oprogramowania CRM jest dużo, więc jest w czym wybierać. Najlepiej jak skontaktujesz się z parama firmami oferującymi CRM, zainstalujesz jakieś DEMO i sam zobaczysz jak chodzi.
Przede wszystkim musisz się spotkać z Zarządem czy Dyrektorami, którzy są zainteresowani wprowadzeniem takiego systemu i dowiedzieć się na czym im zależy (jakie raporty, jakie obszary). Generalnie, jeśli Szefowie będą mieli wdrożenie CRM w dupie, to cokolwiek nie kupicie, to i tak gówno z tego będzie, bo pracownikom nie będzie zależało na wprowadzaniu danych.
Jak już będziesz wiedział, czego chcą Szefowie, to szukasz oprogramowania, które by spełniało te założenia, jak nie, to czy firma oferuje dopasowanie CRM do specyfiki Waszej firmy.
|