Dyskusja: Electro.pl
Podgląd pojedynczego posta
Stary 23.02.2010, 10:35   #16
astr
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 23.02.2010
Posty: 5
astr w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Nie polecam sklepu electro.pl. Proces zakupu towaru przebiega prawidłowo, ale to co się dzieje później, jeśli klient chce zwrócić towar jest koszarem. Kupiłem w elektro.pl golarkę. Nie spodobała mi się, mam prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni, więc skorzystałem z tego prawa. W odpowiedzi dowiedziałem się ze sklep nie uznaje mojego zwrotu gdyż jak to sierdzili towar nosi wyraźne ślady użytkowania. Mimo moich zapewnień że nie używałem tego towaru, a towar odesłałem w dokładnie takim stanie w jakim go otrzymałem. Zaręczam że jedyne co zrobiłem z towarem to wyjąłem go z pudełka i włożyłem do niego ponownie. Golarka była zawinięta w folię z naklejką w rodzaju plomby producenta. Towar nie spełnił moich oczekiwań, więc skorzystałem z prawa zwrotu. Dziwi mnie reakcja sklepu. Do tego odesłanie golarki nastąpiło automatycznie, bez próby wcześniejszego kontaktu ze mną, zostałem poinformowany e-mailem, o tym że odrzucono zwrot i golarka została już wysłana. Ja natomiast musiałem czekać na odpowiedz czy mogę towar odesłać, później wypełniać formularz reklamacyjny. Dodatkowo miałem problem z wydrukiem tego formularza, drukarka wyrzucała czarną stronę zamiast tekstu. Nie wnikam czy wina leżała po stronie mojego oprogramowania (Foxit Reader i drukarka HP), ale w świetle reakcji sklepu śmiem podejrzewać, że to może być celowe działanie zmierzające do utrudniania zwrotu towarów. Próbowałem dalej kontaktować się ze sklepem, wysłałem trzy e-maile, do kierownika działu reklamacji, do kierownik działu sprzedaży i na adres sekretariatu. Otrzymałem dwie odpowiedzi, że kierownicy są na urlopach. Sklep odesłał golarkę na mój koszt, musiałem zapłacić za przesyłkę 18 zł (za pobraniem), wcześniej wysłałem do nich golarkę listem poleconym priorytetowym za 9 zł (Poczta Polska dostarcza to w ciągu 2 dni). Sklep wybrał droższą opcję wysyłki, sama procedura zwrotu kosztowała mnie zatem 27 zł i dużo nerwów. Dodam jeszcze że maszynka kosztowała 189 zł a koszt przesyłki przy zakupie wyniósł 13 zł (zapłat na konto sklepu). To był mój ostatni zakup u nich.
astr jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online