Marketing kobiecy
1.Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz: ***8222;Jestem dobra w łóżku***8221;. To jest marketing bezpośredni.
2.Jesteś na imprezie z przyjaciółmi, widzisz atrakcyjnego faceta, jeden z twoich znajomych mówi:***8221; Tamta laska jest świetna w łóżku***8221;. To jest reklama.
3.Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, prosisz go o numer telefonu, następnego dnia dzwonisz i mówisz: ***8221;Jestem świetna w łóżku***8221;. To jest telemarketing.
4.Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, rozpoznajesz go, odświeżasz mu w pamięci znajomość i pytasz: ***8222;Pamiętasz jaka jestem dobra w łóżku?***8221;. To się nazywa Customer Relationship Management.
5.Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, wstajesz, poprawiasz fryzurę i ubranie, podchodzisz i stawiasz mu drinka. Mówisz mu jak ładnie pachnie oraz zachwycasz się krojem garnituru. Napomykasz jak dobra jesteś w łóżku. To się nazywa Public Relations.
6.Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz: ***8222;Jestem dobra w łóżku***8221;. Następnie pokazujesz mu sutek lub obnażasz całą pierś. To jest Merchendising.
7.Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, on podchodzi i mówi: ***8222;Słyszałem, że jesteś dobra w łóżku***8221;. To jest uznana marka ***8211;Branding.
Marketing męski
Podchodzisz do laski i mówisz: ***8222; Jestem dobry w łóżku, potrafię spędzić całą noc, kochając się bez przerwy***8221;. To się nazywa Nieuczciwa Reklama.
|