Dyskusja: F1, sezon 2010
Podgląd pojedynczego posta
Stary 07.03.2010, 13:54   #8
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,018
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez pops Podgląd Wiadomości
No ale dzięki temu będzie można częściej podziwiać nowego safety cara. A fajny jest .
Wybaczcie off top, ale jakoś mi się SLS AMG nie podoba - następca SLR może by i wyglądał agresywnie przodu może by i wyglądał, gdyby nie właśnie SLR, który przyzwyczaił przynajmniej moje oczy do innego standardu w designie samochodu. Wracanie do "korzeni", kiedy znalazło się formę lepszą jest w mojej opinii błędem.

Auto ma silnik z SL 63 AMG, tylko tyle, że nieco podrasowany (525 do 571 KM przy tych samych 6800 RPM). Jako, że jest dodatkowo nieco lżejsze, przenosi się to na nieco lepsze osiągi, wciąż jednak nie dorównujące SLR (aerodynamika? o 800 cc większy a więc cięższy silnik o 55 KM słabszy od najuboższej wersji SLR?) Jedna zaleta tego silnika to stosunkowo niewielkie zużycie paliwa.

Wracając do F1, ostatnimi czasy ten sport stał się mniej widowiskowy, stąd pojawiła się potrzeba zmian w kierunku zwiększenia tej widowiskowości. Zapewne stąd mieliśmy w sezonie 2008 zakazanie stosowania ASR, a w ostatnim sezonie takie zmiany jak KERS, po to też FIA chciała z rezygnować z koców na koła (a niech się trochę poślizgają, najlepiej jeszcze przy niewysokich prędkościach, to może się rozbiją a nie zabiją).

Wszystko to nic nie dało, bo kierowcy jakoś nie chcieli się za dużo rozbijać, no to trzeba dopuścić nowe teamy i nowych kierowców - młodzi, ambitni, w nowiuteńkich i nie za bardzo sprawdzonych samochodach - będzie na co popatrzeć
__________________

Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post