Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.04.2010, 07:38   #4
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
i w dodatku tamte wyliczenia mowily TYLKO o paliwie
a koszty serwisu? zobacz ile kosztuje wymiana rozrzadu, oleju i tym podobnyhc zwykleych czesci eksploatacyjnych w obu typach silnikow (wyliczenia na podanej przez Ciebie stronie mowily o uzytkowaniu przez 4 lata - podczas gdy rozrzad na oryginalnych czescich robi sie co 5 wedlug ASO - lub 100kkm - na nieoryginalnych nawet dwa razy czesciej )
to dalej przy zalozeniu zerowej awarynosci
a teraz zobacz co sie najczesciej psuje w obu typach silnikow, statystycznie (bo inaczej nie dasz rady) jak czesto i ile kosztuje wymiana

i to by bylo na tyle

Ostatnio zmieniany przez nimal : 01.04.2010 o godz. 07:41
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post