Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.04.2010, 13:15   #2391
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Cytat:
Napisany przez M@X Podgląd Wiadomości
(...) No, ale i tak nikt mnie nie potraktuje powaznie, bo uwazacie mnie za fana Apple ;-). Tylko jaki jest odsetek ludzi ktorzy po tym jak kupili iPhone'a z wlasnej woli z niego zrezygnowali? Otoz... promil ;-).

Nie, M@X, dla mnie iphone jest zwykłym urządzeniem (porządnym, ergonomicznym) a jego kampania reklamowa polegająca na rozbudzaniu emocji, dyskusji jest czymś zupełnie odrębnym i przy okazji bardzo ciekawym. Równie ciekawy jest model biznesowy Apple, tworzenie niespotykanego do tej pory wsparcia technicznego dla userów i developerów czy włączanie telefonu w sprzedaż tzw. treści i to wysokiej jakości, nie tylko dzwonków i tapet.

Innymi słowy, nie rób z ludzi idiotów, pionków kampanii reklamowej. Apple z chęcią zapłaci za każdego zagorzałego zwolennika jak i przeciwnika ich produktów, ale nie włączaj w to użytkowników tego forum, którzy w większości zdolni są do analizy rzeczywistości.

@Matefusz, po prostu wytłumacz koledze na czym polega fenomen iphone. A jeśli nie zrozumie, to niech podda się reklamie Nie obawiaj się, że po zakupie będzie niezadowolony: z pewnością marketingowcy Appla przestudiowali badania Elliota Aronsona nad poczuciem słuszności dokonanego zakupu. Aronson udowodnił, że poczucie słuszności wzrasta po zakupie, osiągając niekiedy rozmiary manii namawiania innych do zakupu tego samego produktu. Podał też elementy, które temu sprzyjają, a Apple zdaje się to umiejętnie wykorzystywać.

Ostatnio zmieniany przez pali : 01.04.2010 o godz. 13:19
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post