Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.04.2010, 07:52   #15
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
To że LPG psuje silniki to mit jeszcze większy niż to że diesel jest wytrzymały.
Wypalenie zaworów jest możliwe tylko na własne życzenie i praktycznie niemożliwe przy sekwencji.
Koszt sekwencji dla samochodu 4 cylindrowego zaczyna sie od 2tys zł więc tragedii nie ma.

Nie wiem tylko jak LPG sprawuje sie w najnowocześniejszych silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny (GDI).
A diesel jest dobry jako auto służbowe.

Jak to mówi Clarkson diesle to dobre silniki... do maszyn rolniczych.
Albo jak ktos lubi jeździć w chmurze dymu...

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 02.04.2010 o godz. 07:57
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post