Podgląd pojedynczego posta
Stary 29.04.2010, 19:53   #3189
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez sobrus Podgląd Wiadomości
czasem zapala sie kontrolka serwisowa przypominająca o okresowym przeglądzie.
Nic nie oznacza a skasowanie sporo kosztuje.

Poza tym czasem pojawiają sie dziwne jednorazowe błedy. Jeżeli bład ciągle wyskakuje to oczywiscie potrzeba wizyty w serwisie.

Ale nawet wtedy zostanie troche w kieszeni bo sami wiemy co samochodowi dolega zanim trafi do mechaniora.
Szkoda że Rover nie ma OBDII*.

*te po roku 2000 ponoć niektóre mają... niektóre
W Citroenie kontrolkę przeglądu kasuje się włączając stacyjkę z wciśniętym jednym przyciskiem przy wskaźnikach, następuje odliczanie, jak nie puścisz, to skasuje się.
Cytat:
Napisany przez sobrus Podgląd Wiadomości
wiem, dlatego nowsze komputery ten protokół ponoć mają.
Mimo to wiem że z Roverem 75 bywają problemy. Niektóre da sie niektóre nie.
Albo da sie odczytać błędy z silnika i nic poza tym.

Wszystkie Rovery mają za to system MEMS w różnych wersjach.
Niestety poza fabrycznym TestBookiem tylko dość drogie sprzęty potrafią sie z tym dogadać (np Bosche). Niektóre rzeczy jednak umie tylko TestBook.
Do PC jest tylko 1 interface EuroScan 2000 - 250zł i odczytuje tylko silnik.
Łatwiej jest z roverkowym dieslem który był montowany w hondach.

Także w R25/R45/R75 można próbowac a wcześniejsze nawet nie ma co (mimo że wtyczka jest standardowa)...
Tyle dobrego że w tych silnikach nic sie nie psuje poza nieszczęsną uszczelką pod głowicą - ani też nic sie nie reguluje (wszystko komputer robi automatycznie).
Nie ma nawet lampki Check Engine
A co w Roverze nie jest drogie? Miał kiedyś sąsiad i nie trafił na nic.

Ostatnio zmieniany przez ed hunter : 29.04.2010 o godz. 19:56
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post