Rover nie jest drogi, moze poza modelami 800 i 75.
R400 i R45 to Honda z silnikiem Rovera i jest tańszy w utrzymaniu niż vw golf

Silnik K był montowany w Polonezie i z częściami nie ma problemu.
Gorzej tylko ze znalezieniem mechanika który sie zna na rzeczy, to jest główny problem. No i diagnostyka komputerowa raczej tylko u fachowców.
R600 to Honda z silnikiem Hondy, można go serwisować w ASO Hondy

Starsze kanciate R200/R400 to Hondy Concerto.
Wbrew pozorom dostęp do części nawet roverkowych jest dobry i nie są drogie, teraz dodatkowo z anglików mozna kupić je za grosze.
Problem jest tylko z R800, no i niektóre części do R75 są faktycznie drogie (za to sporo części pasuje od BMW). Ale jak sie chce luksus to trzeba płacić
--------
Skasowanie przypomnienia o okresowym przeglądzie w Vectrze C V6 zajęło nam ponad godzinę siedzenia z laptopem. Różne magiczne sztuczki z netu nie pomagały. Dwa różne programy przez OBDII. W końcu gdy straciliśmy nadzieje zgasło cholerstwo...W Cytrynie rzeczywiscie robi sie to łatwo.