Tor nie wymaga aż tak dobrej aerodynamiki, ale do głosu dochodzi za to zawieszenie i charakterystyka silnika. To nie tak, że tor podkreśla umiejętności kierowców. Przewagę będą mieć auta z nisko położonym max. momentem obrotowym i dobrą przyczepnością mechaniczną. Nawet wybitny kierowca w kiepskim pod tymi względami aucie niewiele zdziała.
Silnik Renault nie jest najmocniejszy, ale ma bardzo korzystny przebieg momentu obrotowego, w przeciwieństwie do np. jednostki Ferrari, która jest bardzo mocna, ale za to ma wyżej położony moment. Bolidy Renault i RedBull mają bardzo dobre zawieszenia- i to było widać w dzisiejszych kwalifikacjach (nic nie ujmując kierowcom, bo po Monaco trzeba umieć jeździć).
__________________
Intel Core i7 4790K @ 4.00GHz MSI Z97 Gaming 3 Kingston HyperX XPM Beast 32 GB MSI GeForce GTX1060 SSD Samsung 840 EVO 250GB Samsung SH224DB Chieftec CTG-750C Zalman Z11 Plus
|