@Matefusz - dalej nie moge sie do tego multitaskingu przyzwyczaic - dzialam jak dzialalem. Przypominam sobie o nim na ogol po jakichs trzech dniach gdy telefon zaczyna miec dosyc, zagladam w pasek a tam ze 30 aplikacji. Gdyby nie to ze zrezygnowalem z jailbreak'a to pewnie bym go wylaczyl...
@sobrus - swietny, rzeczowy post! Nie watpiblym jednak w 66 000 000 polygonow w PS2 - procesor graficzny byl jak na tamte czasy fenomenalny i technologicznie wykraczal dalece poza GeForce'a, nie wspominajac juz o 128bitowym CPU (a w PC nadal 64 bity to fenomenalna nowosc).
Dreamcast byl fenomenalna konsola - zabila go niestety premiera PS 2, ktora wszyscy z checia kupili po wielkim sukcesie PSX i wiedzieli, ze producenci nie dadza ciala pod katem gier.
Porownywanie PSP z telefonami istotnie nie ma sensu. Wiekszosc gier na telefony to kipeskie kopie znanych tytulow. Przoduje tu iPhone, ktory ma ogromne wsparcie (GameLoft, Ubisoft, CAPCOM, Konami, EA, Sierra i wielu innych), a FPS w grach z definicji nie moze spac ponizej 25, bo gra nie trafi do AppStore, ale mimo tego gry te sa prostsze i mniej wymagajace, dedykowane klientowi grajacemu okazjonalnie. Nie spotkamy tu powaznych i wymagajacych tytulow na kilkanascie-kilkadziesiat godzin, z czym bez problemu mamy do czynienia na PSP (MGS : Peace Walker czy Final Fantasy VII : Crisis Core).
__________________
"Android to syfiasty, zabugowany, irytujący, zaprojektowany przez idiotów, lagujący, udający otwarty i wolny system." - sobrus
Hosting na świetnych warunkach z rewelacyjnym wsparciem:
|