Dyskusja: PS3 "Jailbreak"
Podgląd pojedynczego posta
Stary 22.10.2010, 13:25   #4
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Zdecydowałem się zbudować samemu i prawdopodobnie będzie to droga przez ból, ponieważ nie umiem odczytywać schematów.

No więc tak, na warsztat biorę schematy stąd:
http://psx-scene.com/forums/f178/ill...-thread-67940/


A teraz pytania:

1.) Jakie to są kondensatory (trochę ich jest)? Obojętnie jakie byleby miały 100 i drugi 220 nano Faradów?

2.) Podobnie jak wyżej, jaki to ma być opornik? Istotna jest tylko jego "oporowość" (czyli 470/10000 Ohmów - zależnie od schematu)?

3.) Oscylator:

Na schemacie nie zaznaczony (w zastępstwie rezonator?). Nie rozumiem też tego:

Cytat:
You can use a crystal instead, but you need to use 2 capacitors as well with it increasing your board size and the complexity of the circuit. If you do use crystals, you must make sure the crystals connect to the OSC1 and OSC2 legs of the PIC as well the capacitors for this crystal connect to one leg each of the crystal with the other leg to gnd.
Czy to ilu MHzowy będzie, ma znaczenie przy programowaniu kości (w programie widzę taką opcję)?

4.) MCLR

Cytat:
If you follow my hexes exactly and do not hold pin1 high, then make sure MCLR is disabled


5.) Jakie ma znaczenie LVP?

6.) Co oznaczają na schemacie: RC0/1 RB1/4/5 i czemu są tak pokolorowane?

Cytat:
I've marked the LED compatible output pins in YELLOW so it's easy to see, as well as added a second type of LED marked in BLUE, RC1
Nie rozumiem tego.

7.) USB może być żeńskie?

8.) Czy można użyć zamiast płytki, kabelków (innymi słowy: zrobić pająka)? Powiedzmy, że kynarowych. Jeśli tak to czy długość ma znaczenie (podejrzewam, że duże)?
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post