Podgląd pojedynczego posta
Stary 14.12.2010, 18:44   #12
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
dzwoniłem ,rozmawiałem z panią która nie za bardzo wiedziała co mówi,wywnioskowałem to po rozmowie miała wachania ,długo się zastanawiała itp odpowiedziała że xp home edition nie da się odzyskać klucza,
A co ty powiedziałeś? Wiesz wiele razy już byłem świadkiem jak osoba nie potrafiła przedstawić swojego problemu.

Najlepszym wyjściem jest zadzwonić powiedzieć, że chciałbyś otrzymać duplikat[czy jak to kto zwał] klucza seryjnego ponieważ nalepka z owym kluczem uległa zniszczeniu a ty nie zapisałeś sobie go nigdzie. Po przedstawieniu dowodu zakupu+zdjęcia nośnika nie powinno być problemu z otrzymaniem drugiego klucza.

Jeśli masz OEMa to:
Cytat:
Drogi Kliencie!
Skrót OEM oznacza producenta oryginalnego sprzętu (ang. Original Equipment Manufacturer). Produkty OEM to produkty dostarczone przez producenta komputera razem z komputerem lub, w przypadku oprogramowania, zainstalowane i skonfigurowane przez niego na komputerze.
Zalecamy zapoznanie się z warunkami serwisowania, które Twój dostawca sprzętu dołączył do komputera, a w przypadku jakichkolwiek pytań zalecamy kontakt z producentem komputera.
Informacje i listę alternatywnych metod uzyskania pomocy technicznej znajdziesz odwiedzajac portal pomocy technicznej.
Pozdrawiamy,
Dział Obsługi Klienta
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl

Ostatnio zmieniany przez andy : 14.12.2010 o godz. 18:50
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post