Podgląd pojedynczego posta
Stary 24.12.2010, 17:55   #6
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Badziewia jakieś, przełącz się na pluginy Peopsa. Masz większą kontrolę. Dlaczego używasz wersji 1.6.0, zamiast 1.7.0?

- - -

Po za tym nie podałeś ustawienia cdrom0:/ (napędu), więc na podstawie tego nie powiem Ci czemu nie odczytuje płyty z fizycznego napędu. Nie dasz rady odczytać płyty PSXa jeśli napęd nie obsługuje odczytu CD w mode2 i/lub subkanałów (ale nie spotkałem żadnego jeszcze "nowego" napędu bez ich obsługi).

- - -

Myślę też czegoś nie rozumiesz. O jakim w ogóle save'ie piszesz? O normalnym, który zapisuje się na emulowanej karcie pamięci czy o tzw. save state'cie? Save state to zrzut całego RAMu emulowanej konsoli, więc jeśli siedzą tam jakieś uszkodzone pliki, które powodują zawieszanie się gry to przy jego wczytaniu będziesz tak miał nawet na swojej oryginalnej kopii, dopiero co odfoliowanej.

Save state'y pomiędzy różnymi wersjami gry mogą być niekompatybilne (różnice w alokacji pamięci). Ponadto jeśli Twój oryg. to PAL, a Twoja kopia to NTSC/U to emulator nie zobaczy save'a dopóki nie zmienisz nazwy pliku na zgodny z nowym numerem katalogowym gry (czyli ID, np. SCES_123.45 + jakiś suffix porządkowy (nie używałem ePSXe od lat)).

- - -

To nie jest bug gry.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Berion : 24.12.2010 o godz. 17:58
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post