Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.01.2011, 23:43   #36
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Nie chce mi sie czytac od poczatku(znowu. Co to za laptop? Napisz do producenta laptopa - jak acer to jest porgramik ktory pokaze ci nr seryjny(oczywiscie i tak bedzie trzeba zainstalowac windowsa itp.
No to może trzeba było bo znowu powtarzasz to co było już wielokrotnie napisane.

Cytat:
napisałem na tego meila jakiś czas temu jednak zero odpowiedzi
Pisałeś do ASUSa czy MS?

Jeśli do ASUSa to podaj na jaki adres i co konkretnie było w e-mailu.

Tutaj masz czat z konsultantem: http://im-eu.asus.com/IMPresaleClien...Language=pl-pl
A tutaj formularz zgłoszenia: http://vip.asus.com/eservice/techser...Language=pl-pl

Próbuj najpierw do konsultanta i pytaj o duplikat klucza, co musisz spełnić aby taki otrzymać itp. itd.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post