Podgląd pojedynczego posta
Stary 20.01.2011, 14:12   #7
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,023
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Jeżeli to jest nowy, przed powiedzmy tygodniem czy miesiącem kupiony dysk, który ma bad sectory, to jest duża szansa, że w sklepie wymienią go od razu - co nie zmienia faktu, że tenże sklep będzie musiał i tak realizować gwarancję, to jest tylko pójście na rękę klientowi. Jeśli mowa o notebooku, to już nie jest takie proste, bo wówczas postępowanie gwarancyjne jest realizowane u producenta komputera. Oni po prostu nie mają na co w sklepie wymienić takiego HDD.

Jeśli gwarancja stałej pracy jest dla Ciebie priorytetem, najlepszym rozwiązaniem byłoby jednak kupno kolejnego HDD w razie awarii tego z laptopa. Wówczas przywrócenie kopii zapasowej to maksymalnie kilkadziesiąt minut. Bootowanie z USB od razu bym sobie darował.
__________________

Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post