Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.02.2011, 20:57   #8
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Mrman, najpierw należy zrobić analizę potrzeb i wtedy szybko zobaczysz, czy z daną firmą warto współpracować.

Opinie "o firmie" są niewiele warte, nawet jeśli znajdziesz takowe, bo CRM z istoty swej musi być unikalny. Czym bardziej unikalny - w sensie dostosowany do twojej firmy - tym lepiej. Unikalność kosztuje.
Każda firma tworząca CRMy jest elastyczna w pewnych granicach, bo tnąc koszty bazuje na swoich bibliotekach. Dla kogoś mogli zrobić doskonały CRM, bo jego potrzeby mieściły się w ich ofercie, a Ty możesz mieć inne potrzeby.

Najpierw analiza potrzeb. W ciemno można polecać firmę, gdybyś wiedział że na bank potrzebujesz systemu stworzonego od podstaw.
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post