Cytat:
Napisany przez andy
Wydając na sprzęt tyle kasy WYMAGAM aby działał on jak najmniej awaryjnie! Ten przypadek, który zacytowałem to wręcz woła o pomstę do nieba! Żeby firma wypuściła wadliwy sprzęt na rynek i nic sobie z tego nie robiła?
|
Z tym że nic nie robi to bym się nie zgodził, serwis bezpłatnie wymienia matrycę, przez rok, a jak mamy dodatkową gwarancję wykupioną to przez 3 lata.
Po prostu taka jest konstrukcja iMac, że prędzej czy później pojawią się żółte zacieki na matrycy, i każdy kto kupił iMac wie że czeka go wymiana matrycy, a po trzech wymianach, dostanie nowy egzemplarz iMac'a
Jak ktoś nie chce mieć problemów z sprzętem Apple to wybiera MacBook Pro lub też Mac Pro + monitor Mac Cinema (chyba tak się to pisze) lub mac mini jeśli nie zależy komuś na wydajności (internet+aplikacje biurowe)