Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.02.2011, 17:50   #1078
mgit
Guru
 
Avatar użytkownika mgit
 
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez andy Podgląd Wiadomości
Wydając na sprzęt tyle kasy WYMAGAM aby działał on jak najmniej awaryjnie! Ten przypadek, który zacytowałem to wręcz woła o pomstę do nieba! Żeby firma wypuściła wadliwy sprzęt na rynek i nic sobie z tego nie robiła?
Z tym że nic nie robi to bym się nie zgodził, serwis bezpłatnie wymienia matrycę, przez rok, a jak mamy dodatkową gwarancję wykupioną to przez 3 lata.
Po prostu taka jest konstrukcja iMac, że prędzej czy później pojawią się żółte zacieki na matrycy, i każdy kto kupił iMac wie że czeka go wymiana matrycy, a po trzech wymianach, dostanie nowy egzemplarz iMac'a

Jak ktoś nie chce mieć problemów z sprzętem Apple to wybiera MacBook Pro lub też Mac Pro + monitor Mac Cinema (chyba tak się to pisze) lub mac mini jeśli nie zależy komuś na wydajności (internet+aplikacje biurowe)

Ostatnio zmieniany przez mgit : 21.02.2011 o godz. 17:53
mgit jest offline   Odpowiedz cytując ten post