Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.03.2011, 12:54   #1339
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez andy Podgląd Wiadomości
Powiedz, że to jakiś żart...proszę!!!!!! Mamy rok 2011, system Windows 95 miał premierę 24 sierpnia 95r.
6 lat wsparcia technicznego to mało ? oO Pokaż proszę inny system, który ma dożywotnie wsparcie techniczne.
Chyba XP jest pod tym względem jeszcze lepszy. Nie pamiętam już dokładnie ile czasu było świadczone wsparcie techniczne, ale chyba 7 czy nawet więcej.


Cytat:
Apple wynalazło Mapy!
Na konferencji Steeva pewnie i tak by to było. Ale.. przyznam, że akurat ta funkcja nawet mi się podoba. Co prawda dalej w 10 calowej formie nie widzę możliwości brania ze sobą takiego urządzenia na wycieczkę (nawet w mieście). Ale już 7 cali jak najbardziej. Stąd coraz bardziej podobają mi się urządzenia typu tablet Samsunga. Mniejsze, poręczne, a dalej funkcjonalne. Co jednak nie zmienia faktu, że korzystanie z internetu i głupich gierek to trochę za mało, żeby kupować osobne urządzenie.

Druga sprawa to dostęp do bezprzewodowego internetu. Z tym w Polsce nadal jest krucho, opcje płatne są drogie, opcje darmowe mało dostępne i wolne. Zwykłą mapę da się pewnie wgrać w całości, ale Google Map, czy Street View już nie. Więc i z tym mógłby być problem. Chociaż w przyszłości czemu nie. Akurat ta funkcja do mnie przemawia.


Cytat:
Udowodnij.
No tu trochę przesadziłeś. W sumie nie da się udowodnić, że coś nie istnieje.


Kupujący mógłby trochę liznąć prawa odnośnie sprzedaży konsumenckiej to nie dałby się robić w balona. Po pierwsze rozpakowanie i uruchomienie sprzętu PRZED zakupem nie jest dobrą wolą, a obowiązkiem sprzedawcy. A jeśli tego odmawia, to lepiej to nagrać, albo wziąć na piśmie (a najlepiej znaleźć inny sklep), bo po zakupie to już sobie można.. A najlepiej zapowiedzieć powiadomienie inspekcji handlowej i.. ewentualnie to zrobić (jest podstawa).

I teraz nie ma podstaw do reklamacji, bo tego typu wady wykryć należy przed zakupem, a potem to już można tylko reklamować. A niezgodności towaru z umową tu nie ma (chyba, że sprzedawca zaręczał, że nie ma żadnych martwych pikseli), niezgodności z gwarancją podejrzewam również nie. Może więc tylko liczyć na dobrą wolę producenta, a w przypadku Apple raczej bym na to za dużo nie stawiał..
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post