Cytat:
Napisany przez Berion
Powiedz szefowi, że trzeba kupić XP na np. 100 stanowisk bo 95 jest już przestarzały. ;}
Jakby mi lodówka działała bez awarii 20 lat to byłbym wręcz wniebowzięty. A jeśli w między czasie przestałaby mi się podobać to bym sobie kupił nową, pod kolor marynarki albo butów. 
Sorry, ale to brednie, wręcz pranie mózgu. Wk*a mnie już ta fuszerka, z którą się spotykam na każdym kroku w każdej z dziedzin i jeszcze to tresowanie ludzi że tak ma być i jest to normalne.
BTW: mam amplituner Kasprzaka, który świetnie chodzi do dziś a przybija mu 25 lecie, tak samo kolumny. Może to nie jest 7.1, ale dla mnie brzmi po stokroć lepiej niż te śmiecie za 1000zł w markietach.
|
To, że producenci robią sprzęt coraz gorszej jakości (pod względem trwałości), po to, żeby klient nie kupował np. lodówki na lat 20 tylko 5, jest oczywiste i o tym chyba wszyscy wiedzą. Ale wmawianie, że to dla jego dobra, żeby "mógł" sobie częściej wymieniać sprzęt na nowy, to chyba żart (od początku zresztą tak to traktuję).