Podgląd pojedynczego posta
Stary 11.05.2011, 19:50   #2670
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,371
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Reklamacje w komputroniku są bezproblemowe. Przyjmują bez marudzenia i raczej będzie to załatwione pozytywnie, bo twój przypadek wygląda na ewidentny.
Najlepiej mieć komputronik na miejscu, wtedy nie płacisz za żadne przesyłki.

W swoim czasie zaniosłem im napęd w ostatnim dniu gwarancji, przyjęli bez gadania, a przy odbiorze nowego (faktycznie ponad 2 tyg) mówili, że mieli utarczki z sewisem, że serwis otrzymał napęd do ręki po gwarancji. Można więc powiedzieć, że darli koty w interesie klienta
Mam takie wrażenie, że reklamacje z komputronika są jakby pozytywniej załatwiane, w końcu to chyba największy odbiorca na naszym rynku.
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest online