Cytat:
Napisany przez Berion
Nie, to nie jest kwestia internetu tylko honoru. Jest mnóstwo osób, które leczą w ten sposób swoje kompleksy itd. vide geohot, czy wspomniany Mathieulh.
Stare zasady stopniowo zanikają, ponieważ nikt ich nie przekazuje "młodemu pokoleniu" i idzie to świetnie w parze z powszechną dewaluacją jakichkolwiek wyższych wartości. Żałuję, że nie posiadam takiej wiedzy. Żałuję że nigdy nie posiądę. Pozostaje mi zazdrość i plucie jadem na tych, którzy nie szanują i nie rozumieją idei sceny.
|
Zgadza się
Zal jest tylko zdolnych typu Graf,Kakaroto,Wutzanga im się obrywa za takie popisy za niedługo pewnie znikną z sceny tak jak Hermes .
Ideą sceny nie było nigdy piracenie, tylko pokazanie i zademonstrowanie swoich umiejętności w programowaniu tak żeby upokorzyć producentów tandetnych gier i ich zmobilizować do wysiłku ,a co za tym idzie do produkcji za***istych gier a nie tandety typu klik klak i w dwa dni Game Over.
Dam linka dla tych co nie wiedzą co to jest scena i co myslą ze scena to tylko piraty itd .
>
http://www.pouet.net/prodlist.php
Oczywiście ze najpierw trzeba dany system złamać żeby później z niego max wycisnąc .
A dla tych co lubią pooglądać max mozliwosci w 64kb moja playlista>
1 heaven seven by Exceedftp://ftp.scene.org/pub/parties/2000...4/h7-final.zip
2 Project Genesis by Conspiracy>
http://conspiracy.hu/releases/cns!pgenesis_final.zip
3 Chaos Theory by Conspiracy >
http://conspiracy.hu/releases/cns!ct.zip
4 fr-08: .the .product by farbrausch >
ftp://ftp.scene.org/pub/demos/groups...fr08_final.zip
A na koniec

Hit 96kb GRA jak oni to zmieścili >
http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip
Moze dziś to już nie robi takiego wrażenia ale spójrzcie na datę kiedy np. HEAVEN7 było zrobione 2000 rok 11 lat temu.
Dodam tylko ze na silnikach z tych demo's powstała nie jedna gra i chwała im za to.