Cytat:
Napisany przez Berion
A nawet DC.
Chodzi o to, że nie ze wszystkie gry można sobie ot tak dzielić. Zależy jak jest zbudowana. Cieszy mnie, że MW2 jest taka n00b friendly i nie spakowali plików do munge'y. ;]
|
Tylko, że ja pytałem fachowca i znawce sceny, który ma wszystko obcykane o konkretną grę. No i nie MW2 tylko COD4.
A, że nie spakowali, może gra miała jak co być na x360 na dwóch DVDDL?
Cytat:
Może wywalić cały "dev_bdvd/PS3_UPDATE" bez cudowania. Konsolo to sprawdzi dopiero w przypadku kiedy SFO z USRDIR będzie wskazywało na niższy fw niż wymagany do uruchomienia gry.
Tak samo, można wywalać "dev_bdvd/PS3_EXTRA", "dev_bdvd/PS3_CONTENT" i "dev_bdvd/PKDIR".
|
Bardzo ciekawe
Nie mam zamiaru. Tylko, że wiesz, licencje gier o ich nawet odsprzedawaniu są nielegalne. U nas pierwszeństwo ma prawo UE i polskie, gdzie możesz odsprzedać, przeciąć płytę i zjeść a nawet zrobić jedną kopie. No rozpowszechniać chyba nie wolno?
Choć w Rosji akurat to wszystko jest dozwolone. Z pudelka licencji prawie nic.
Cytat:
Nie możesz sumować tego RAMu (GDDR3 i XDR). Po za tym część XMB i fw muszą w nim cały czas rezydować - zajmuje to około 120MB. 256 - 120 = tyle ile gra ma do dyspozycji (+ ta graficzna, ale służy do czego innego, więc...).
Podaję za Sony, kiedyś się chwalili (jakby było czym...). Od tamtej pory było szereg optymalizacji. Nie sądzę jednak aby zeszli poniżej 50MB.
|
W ShowTime pisze ile zostało wolnego. Fajna ciekawostka.
Cytat:
Nie rozumiem tego zdania.
|
No niby jak mam odpalić dysk NTSC który mam w PC? Kupować obudowę usb droższą niż pendrive?
Cytat:
PS: Przypominam, temat jest o CFW, a nie Showtime, kopiach gier, ripowaniu ich i BMach.
|
Racja, w takim razie się upewnię. Czy foldery PS3_UPDATE z zawartością są potrzebne / będą mając dziś / kiedyś CFW? Lepiej wywalić czy zostawić pusty plik tekstowy.