Podgląd pojedynczego posta
Stary 06.06.2011, 18:31   #8
rysabram
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.12.2005
Posty: 1
rysabram w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez Domi731 Podgląd Wiadomości
Dzieki za pomoc a wlasnie podlaczylem ps3 do modemu i dalej jest to samo wiec raczej to nie wina routera tylko tego modemu .

Mam nadzieje ze dzis przyjdzie jakis typek z vectry i naprawi to , zadzwonilem tez do nich i powiedzieli ze jakies wartosci tego modemu nie sa takie jak powinny bo sprawdził jakis od nich informatyk , nie kumam tego . Moze poprostu modem jest felerny jakis nie mam pojecia ale dzieki za odp pozdro .

Witaj .. a czy w ostatnim czasie Vectra zmieniała Tobie może modem albo czy masz modem firmy CISCO.
Ja używałem rutera około roku na poprzednim modemie i było wszystko super miałem sieć, drukarkę sieciową, drukarkę po Wifi i dysk sieciowy Airlive który korzystał z serwera ..dynsys.. i któregoś dnia w kwietniu dałem się namówić na promocje typu mobilny internet i koniecznie dodatkowo musiałem wyrazić zgodę na telefon stacjonarny i oto chodziło przedstawicielowi Vectry bo telefon wiązał się z wymianą modemu. Po otrzymaniu nowego modemu niestety wszystko się skończyło, nie mogę utworzyć sieci korzystać z drukarek ani używać dysku. Po kliku reklamacjach pisemnych złożonych mailem i telefonicznie w końcu dowiedziałem się ze taka jest strategia firmy i to wszystko będzie zablokowane i dotyczy to wszystkich tylko sukcesywnie Vectra będzie wymieniać modemy w każdej sytuacji gdy dostanie użytkownika w ręce.W takiej sytuacji korzystając z prawa rozwiązania umowy w czasie 10 dni zawiadomiłem Vectrę o mojej decyzji ale teraz kontakt się urwał na maile brak odpowiedzi a telefonicznie nie chcą na ten temat rozmawiać twierdząc że to ciągle nie ten dział lub nie ta osoba. Wiec napisałem pismo wstrzymujące termin i rozpoczynające spór oraz złożyłem dokumenty u Rzecznika Praw Konsumentów, mija już miesiąc prawie i żadnego kontaktu... Wniosek prosty.. nie należy dopuścić do wymiany modemu starego na modem marki CISKO bo to ten modem pozwala firmie na takie blokady .. może mój problem coś tobie wyjaśni i pomoże .. pozdrawiam..

Ps. przepraszam nie doczytałem że dostałeś nowy modem firmy CISCO to tak jak ja i od tego czasu mam tylko normalny internet i wiele problemów każdy podłączony sprzęt inny niż komputer czy laptop blokuje mi zaraz internet i nic nie można z tym zrobić bo to taka jest strategia firmy żeby ograniczyć swój serwer..

Ostatnio zmieniany przez rysabram : 06.06.2011 o godz. 18:46
rysabram jest offline   Odpowiedz cytując ten post