Podgląd pojedynczego posta
Stary 13.07.2011, 18:05   #5
Kris
Nikoniarz
 
Avatar użytkownika Kris
 
Data rejestracji: 26.01.2004
Lokalizacja: Ostra łąka
Posty: 5,167
Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Kris ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Cytat:
Napisany przez jesi Podgląd Wiadomości
Odniosę się tylko do tego spalania. Silnik silnikowi nie równy. Nie wszystkie palą 12 litrów gazu.
Dla przykładu w moim 1.4 16V, przy normalnej jeździe pali mi ok. 8 litrów. No więc 8 * 2,44 = 19,52 PLN. Jeżeli chodzi o ON, 6 * 4,85 = 29,1 PLN. Wg ciebie 10 zł na 100 km to nie jest oszczędność?
Druga sprawa największej oszczędności szukają właściciele samochodów z silnikiem benzynowym, których jest większość. Różnica w spalaniu między benzyną, a LPG jest niewielka, więc oszczędność je spora tankując za 2,5 PLN, niż 5 PLN.
Jeśli dużo jeździsz i masz takie spalanie, to rzeczywiście się opłaca. Natomiast ceny gazu rosną. Ceny ropy są na poziomie benzyny. Ja swoją Cariną bezynkową byłem w stanie zejść do ok. 5,5 poza miastem. Moją Mazdą, do 100-110 km/h spokojnie wyciągam 4,8. A przykład był z życia, od kumpla z pracy. Tylko do tego dolicz instalację 1500 - 2000 zł. Przy różnicy 10 zł za 100 km - po jakim czasie się to zwróci?

Proponuję przenieść dyskusję do oddzielnego wątku.

Ostatnio zmieniany przez Kris : 13.07.2011 o godz. 18:07
Kris jest offline   Odpowiedz cytując ten post