Podgląd pojedynczego posta
Stary 13.07.2011, 18:21   #2
Patrix
Pingwin specjalista.
 
Avatar użytkownika Patrix
 
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Cytat:
Napisany przez andrzejj9 Podgląd Wiadomości
(...) uwzględniając nawet trochę większą awaryjność samochodów z instalacją (...)
To zależy od konkretnej generacji instalacji gazowej, podyktowanej wymaganiami silnika.
Do zwykłego powolnego benzyniaka instalacja jest prosta i nieawaryjna,
należy jedynie pamiętać aby odpalać samochód na benzynie i przejechać ten kilometr aż temperatura skoczy, wtedy przełączyć na LPG,
jak tego nie zrobisz to z tego co pamiętam mocno parownik obrywa...
Każdej osobie, która narzeka na robotę przy LPG pytam się, czy nie odpala przypadkiem na gazie...

Cytat:
Napisany przez grzeniu Podgląd Wiadomości
Benzyniaki stopniem skomplikowania już dorównują dieslom.
Fakt, że diesle wcześniej się skomplikowały, ale teraz to już powoli wsio ryba.
Motorki o dobrej mocy fakt, komplikują się, jednak diesel, to już nie ten sam diesel co kiedyś.
Chwalą, że "niby" mniej roboty przy nich (zwłaszcza te nowsze), ale jak coś pierdyknie to koszta są takie, że to się i tak wyrównuje...
Na ropniakach się nie znam, bo nie miałem, ale tam ponoć siadają drogie elementy i drogo ich serwis wychodzi...

A ja sobie pomalutku sam wymienię kabelki oraz pasek...
przy 16 sam paska nie wymienisz, a jak dupnie w trasie to 16 jest kolizyjny i wszystkie zawory masz do wymiany

Ja tam wolę niepazernie i tanio
__________________
amiga500site
Patrix jest offline   Odpowiedz cytując ten post