Podgląd pojedynczego posta
Stary 06.08.2011, 22:17   #2224
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 9,971
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
@Jou
Właśnie. W takim wypadku można wysłać lapka na gwarancję i oczywiście dostanie się nowy dysk wraz z systemem - chyba, że gwarancja się skończy

@Andrzejj9
To się zgadza, ale zapytaj dziesięciu swoich znajomych posiadających laptopy, co można zrobić, żeby ustrzec system przed następstwem uszkodzenia dysku twardego - pewnie połowa nie będzie wiedziała, a druga połowa będzie, ale tylko część powie, że to zrobiła

@Patrix
O ile mi wiadomo, można zamówić płytę z systemem. Ale to tak, jakby dostawać samochód fabrycznie bez koła zapasowego/dojazdowego, ale z możliwością zamówienia takiego u producenta.
__________________

Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post