Podgląd pojedynczego posta
Stary 08.08.2011, 10:28   #83
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
2.5 TDI to legenda
Naprawy po 8000zł
FSI też legenda - zapychają sie wtryskiwacze i z czasem ubywa mocy.
Ale to są dobre, solidne, niemieckie auta

Tak samo jak Mercedesy, którym padają piezoelektryczne wtryskiwacze w CDI.

Pompy za 8000zł w Mitusbishi GDI też drobnostka.
Filtr cząsteczek stałych do Insignii - też z 8000zł.

Ale jak w Peugeocie się coś nie daj Boże zepsuje to jest szrot i francuz!

A i jeszcze są doskonałe TDCI od Forda
I benzynówki Alfa-Romeo w których zawsze szwankuje wariator i spalają wtedy 20l/100km

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 08.08.2011 o godz. 10:35
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post