Podgląd pojedynczego posta
Stary 05.09.2011, 09:06   #695
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Patrix Podgląd Wiadomości
ciag dalszy: http://samcik.blox.pl/2011/08/Pomyli...u-A-potem.html

Ładny bajzel w tym Deutsche Banku
hmm.. wniosek z tej historii nie jest jakiś specjalnie odkrywczy - sprawdzanie tego, co się wysyła to chyba podstawa.

Z drugiej strony jednak obsługa banku jest tragiczna, a to mówienie przez każdego konsultanta innych - sprzecznych ze sobą rzeczy, ostatnio doprowadza mnie do szału (miałem tak u DELL'a). Swoją drogą to zastanawiam się, czy informacje udzielane przez pracownika są wiążące? Tzn. czy na ich podstawie można składać reklamację. I wyróżniłbym tu trzy przypadki:

a) kiedy nie stoją w sprzeczności z regulaminem

b) kiedy są sprzeczne

c) kiedy dotyczą sprawy, która nie jest w nim jednoznacznie wyjasniona.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post