Cytat:
Napisany przez michael555voyag
Może jeszcze sprawdzić obraz w Ecc Regen czy nie zawiera jakiś błedów, u mnie działa spolonizowany Silent Hill w Ps2psxe, tylko jak jest włączona opcja wygładzania tekstur to obiekty mają jasną otoczke, ale to samo się dzieje w wbudowanym emulatorze Psone w Ps2 jak i z eng. wersją.Ta gra ma jakiś specjalny tryp wyświetlania graficznego nie wspułpracujący z smoothing textured Ps2?
|
Nie, po prostu w jednym konkretnym przypadku na ps2 przy wygładzaniu tekstur, które są 16bit (nie dotyczy to 8bit i 4bit, ponieważ tam clut może być 32bitowy i problem znika... o ile emu jest odpalony w 32bit). Wszystko skacze z zera na jeden, a tylko zero jest prawidłowo wyświetlane. Można to rozwiązać, ale tylko kosztem kompletnego rozsypania tekstur 16bit w innych grach. W wielu grach będzie to też widoczne na cieniach, jeśli zamiast w 32bitach odpaliliśmy emulator w 16 (podobny problem, ale dotyczący tym razem 4bit i 8bit tekstur). Może kiedyś zrobię specjalnego fixa dla tej gry, ale działałoby to tylko z niemodyfikowaną grą (sprawdzenie crc egzeka).