Dyskusja: ps2psxe
Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.10.2011, 19:28   #195
michael555voyag
Bywalec
 
Data rejestracji: 06.05.2010
Posty: 49
michael555voyag w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Zdrawstwujtie mam pare następujących pytań:

1.Potrafi może ktoś rozwiązać ten problem:"Gierkę z Psx Alien Trilogy wypaliłem w Nero z szybkością 8x ( moja nagrywarka niżej nie zejdzie ) i odpalam na Ps2 za pomocą Swapa , gra się uruchamia , jest filmik , póżniej pokazuje się menu ale bez muzyki , póżniej pierwszy level - tak samo nie ma muzyki CD-AUDIO . W setupie wszysko okey - włączona muzyka i dżwiek . Tak samo dzieje się w grach - Mortal Kombat Trilogy , Alien Resurrection , Ufo Defense itd . Nie ma muzyki CD-AUDIO , bo taka samplowana jest , w naprzykład Mortal Kombat 4 czy Silent Hill . Myślałem że z nagrywarką coś nie tak , póki nie nagrałem Raymana , tam też muzyka CD - Audio a działa . Sprawdziłem w emulatorze epsxe 1.7.0 na komputerze te gry i wszystko działa - jest muzyka , więc obrazy nie są uszkodzone . Jeszcze jedno jak uruchamiam te gry bez swapa to konsola wykrywa je jako CD-AUDIO i wszystke tracki działają , to czemu nie działają w szasie gry?"I ta sama sytuacja jest w emu. Ps2psxe jak i w emu. PsxPsp, sprawdzałem pliki ccd obrazów img i iso - ścieżki audio są podane.

2.Psone miał tylko 2Mb ramu więc zastanawia mnie to jak gry mieściły się w tak znikomej ilości pamięci, a zastanawia jesze bardziej że niektóre pecetowskie odpowiedniki potrzebowały 16,32 mega + dysk twardy (który i tak ciągle brzęczał).
Stosowano jakąś super kompresje w locie z cd?

3.Z różnych żródeł dowiadujemy się że Cpu Ps2 Emotion Engine ma 300 mhz (tu niektórzy podają 294 a inni 299)tylko że w jego wskład wchodzą R5900 który ma chyba 300mhz + FPU mhz + dwa VU które mają po 150 mhz + Image dekoder mhz i I/O Procesor mhz.Chodzi mi o to że po zsumowaniu mocy i szybkości pracy wszystkich procesorów w EE a zwłaszcza R5900 i 2-óch VU powinno być więcej megaherców?

4.Czy R5900 jest zmodyfikowaną wersją procesora R3000, R4000 czy R8000 i czy jest on kontabilny z R4000?

5.Ile oteksturowanych, oświetlonych i ze wszystkimi efektami graficznymi (niebo,ogień,woda) polygonów na sekunde potrafi wygenerować Psone i Ps2?

6.Ffgriever jeśli dalej będziesz rozwijał emulator Ps2psxe to mógłbyś dodać opcje regulacji rozmycia i szczegółowości tekstur(w miare możliwości rzecz jasna)?Jeśli bedziesz miał chęci i czas.
michael555voyag jest offline   Odpowiedz cytując ten post