GetIn podpada mi. Chyba zbyt wymagający jestem.
1. Przelewy wewnątrz banku (nawet między własnymi rachunkami) idą kilka(naście) minut.
2. Lokaty promocyjne (w mojej ocenie najlepiej oprocentowane na rynku) przedłużają się - ale na standardowych (mocno przeciętnych) warunkach. Może i nic dziwnego, ale irytuje, jak jednocześnie bank bombarduje mailami o kolejnych promocyjnych lokatach. Więc trzeba ustawić, żeby lokaty się nie przedłużały i samemu pilnować ich końca i zakładać sensowne.
3. Jak lokata nie przedłużająca się z automatu dobiega końca, to wydzwania konsultant, żeby namówić na przedłużenie. Tylko, że proponuje nieciekawe warunki zapewniając, że to najlepsze na rynku i wyjątkowo korzystna oferta specjalnie dla mnie. Jak go zapytałem "a tu dostałem takiego maila, o takiej promocji - 1% więcej. Nie mogę z niej skorzystać? - Może Pan". Czuję się, jakby ktoś dzwonił do mnie chcąc mnie wykiwać.
4. Jak już dałem się namówić na przedłużenie lokat (na warunkach oferty z maila) to "przy okazji" konsultant miał mi założyć nową lokatę ze środków na rachunku. Nie ma problemu - wszystko założone. Po kilku dniach loguję się - a lokata niby założona, ale pieniądze dalej na koncie i opier*$&@ się (zamiast pracować). Trzeba przelać ręcznie. Na pytanie opiekun nie odpowiedział. A właśnie. Każdy ma opiekuna (z imienia i nazwiska). I po zalogowaniu jest takie okienko do wysłania wiadomości. Tylko nigdzie nie ma historii tego. Czyli pisząc coś tam - znika bez śladu. Bez sensu taka funkcjonalność. Lepiej wysłać maila i mieć ślad.
5. Słaba funkcjonalność serwisu internetowego. Zrobili wykresy, które do niczego nie są potrzebne i się cieszą. Czasami "enter" robi nie wiadomo co (zamiast np. zatwierdzić wprowadzoną kwotę).
6. Założyłem konto "skarbonka" które przy różnych operacjach daje bonus (1 zł za każdą operację - np. wpływ pensji czy założenie lokaty). Jak dotąd nie dostałem ani złotówki, bo nie spełniłem warunku z gwiazdki -
* Wynagrodzenie w wysokości 1 pln przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3 transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej lub karty kredytowe. Jak pisałem karty nie chcę używać do płacenia - więc pewnie nigdy nie dostanę żadnej premii. Niby sam nie doczytałem - ale irytujące są te gwiazdki i drobny druczek. To, i inne działania sprawiają, że czuję się, jakby mnie chcieli dymać wszędzie tam, gdzie się da.
7.
Gwóźdź programu który mnie rozsierdził na maksa. Zmiana limitów karty. Wczoraj potrzebowałem sporej gotówki na drugim końcu kraju. Zmieniłem limit wypłaty z bankomatu i dostałem komunikat wiszący ciągle na stronie z limitami (to znaczy mam kwoty starych limitów a poniżej taki napis):
"Złożono wniosek o zmianę limitów.
Maksymalny czas realizacji to 2 dni robocze. "
Tego samego dnia po pewnym czasie loguję się na konto - i są już nowe limity a powyższego komunikatu brak. No, to zadowolony, że dali z zapasem MAKSYMALNY czas a wyrobili się w kilka godzin śpię spokojnie. Ponad dobę później odchodzę od bankomatu z kwitkiem, bo... "przekroczony dzienny limit wypłat". No, to ładnie. Jestem na drugim końcu kraju, specjalnie przyjechałem podpisać akt notarialny nabycia nieruchomości - a nie mam czym zapłacić notariuszowi taksy i PCC. Na infolinii konsultant twierdzi, że przecież mamy do dwóch dni. No tak, ale do k*$^&@ nędzy napisaliście mi w serwisie internetowym, że mam już nowy limit.
SERWIS INTERNETOWY PO ZALOGOWANIU WPROWADZA W BŁĄD. Nie wiem, czy to nie podpada już pod oszustwo. Informują człowieka że ma pieniądze, że może je wypłacić - a nie może. W końcu konsultant się rozłączył. Nie zdążyłem poprosić o rozmowę z kierownikiem. Niedaleko było oddział Getinu - ZONK. Nie mogą wypłacić gotówki jak ktoś ma konto w Getin Online. Jedyna opcja to... Przelew. Ale nie ma takich (jak w mBanku - ekspresowych czy Sorbnetu). Więc ani nie zdążę, ani nic mi to nie da - bo w innym banku (nawet jak mam rachunek) to nie mam do niego karty. A potrzebuję gotówki. Nie ma na to sposobu - konsultant nie może przyspieszyć PRAWDZIWEJ zmiany limitów wypłat. Nie da się wypłacić w oddziale.
Generalnie -
odradzam Getin jako bank do RORu (lokaty można zakładać i nie posiadając u nich rachunku - a tylko lokaty i rachunek oszczędnościowy mają atrakcyjne) i stosować zasadę
mocno ograniczonego zaufania i wszystko sprawdzać dwa razy. Jak na stronie napisali, że limit wypłat z bankomatu mam X to chyba powinienem zadzwonić do konsultanta i upewnić się, jaką kwotę maksymalnie wypłaci mi bankomat.
Teraz na tapetę biorę do testów dbNet (też wszystko za darmo - w tym bankomaty na całym świecie). Do tego na start gratisowy starter Play Online (z naprawdę wartościowym modemem współpracującym z darmowym internetem Aero2 którego simką właśnie stałem się posiadaczem

)
Ale podobno przelew nawet w ramach banku potrafi iść godzinę. Dziwi mnie to.