Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.10.2011, 07:34   #17
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
W dniu wczorajszym skontaktowałem się z infolinią HTC Polska. Pan konsultant wysłuchał co miałem mu do powiedzenia i na wstępie powiedział, że tak nie powinno się stać. Przyjął zgłoszenie i powiedział, że zostaje ono przekazane do RKSa(Regionalny Kierownik Sprzedaży) na Polskę/Europę.
Zapewnił mnie, że HTC ze swojej strony dołoży wszelkich starań aby tę sprawę wyjaśnić, dodał, że nie powinno się tak stać, że serwis uszkodził telefon i za naprawę żąda ode mnie pieniędzy - telefon pojechał do serwisu w stanie idealnym, jedyna wada to ta nieszczęsna klapka - delikatnie nie stykała w prawym dolnym rogu.

Na koniec zapytałem się czy mam dodatkowo zadzwonić do Regenersis i zgłosić reklamację, powiedział, że mogę.
Tak też zrobiłem. Zaraz po tej rozmowie zadzwoniłem o Regenersis Warszawa. Odebrał konsultant i po podaniu numeru IMEI, oraz opisaniu sytuacji stwierdził, że serwis postąpił w porządku - wystawił kosztorys naprawy za telefon!
Przez następne 10-15 minut tłumaczyłem mu w czym jest problem - oddałem telefon z drobną wadą fabryczną a serwis dopatrzył się rys i przecięć na obudowie oraz baterii!
Wspomniałem, że przed wysłaniem zrobiłem zdjęcia telefonu i na nich tych rys nie ma. W końcu załapał chyba o co mi chodzi i zapytał się czy zgłosiłem reklamacje. Powiedziałem, że nie wiem jak wygląda oficjalne złożenie reklamacji - dodałem, że wysłałem na adres kosztorysy, oraz dok emaila ze zdjęciami telefonu sprzed wysyłki, oraz to zdjęcie, które zrobił serwis.
Po chwili Pan powiedział, że przyjmie reklamacje. Po 3-4 minutach podaniu wszystkich danych etc. poinformował mnie, że skontaktują się ze mną w tej sprawie.


Dzisiaj zamierzam dzwonić tak na infolinię HTC, jak i na infolinię Regenersis w celu uzyskania informacji czy coś więcej wiadomo.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post