Tak jak obiecałem tak i zrobiłem. Najpierw skontaktowałem się z HTC Polska. Niestety osoba, która zajmuje się moim zgłoszeniem, była dzisiaj nieobecna w pracy, i dopiero jutro będzie się mogła ze mną w tej sprawie się skontaktować.
Co do Regenersis to kontakt z infolinią przyprawia mnie o mdłości. Reklamacja trwa od 48-72 godzin więc muszę czekać. jestem cholernie ciekawy jak to wyjaśnią...
Cytat:
Napisany przez Patrix
Ja już bym kasy na impulsy nie tracił do tego serwisu na Twoim miejscu, RKS raczej wystarczy 
|
Tak powiedział ale czy faktycznie sprawa została przekazana wyżej to ciężko powiedzieć. Tak czy siak w zanadrzu mam UOKiK więc walczyć czym będę miał.
Właściwie to chyba zaraz napiszę do nich emaila i opiszę całą sytuację.
Dodatkowo z poniedziałku zadzwonię sobie
tutaj i zaciągnę pomocy prawnej.