Cytat:
Napisany przez demek
no jesli problem dotyczy wad produkcyjnych i towaru wadliwego na starcie to powinno sie robic fotki.
|
I tak zrobiłem. Najpierw poszły zdjęcia na infolinie HTC gdzie zarysowałem problem. Dodatkowo przed samą wysyłką zrobiłem więcej zdjęć całego telefonu, aby mieć gwarancje, że ktoś mi nie uszkodzi go bardziej...
Cytat:
co do twojego fona to wydaje mi sie, ze jakis rozbity sensation przewinal sie przez serwis a panowie z tego serwisu chcieli miec teleon sprawny dla siebie...
|
Stawiam na nieumiejętne rozpakowanie urządzenia. Jak go pakowałem to wyciągnąłem baterię z niego aby się nie włączył w czasie transportu. Telefon owinąłem najpierw dwa razy folią bąbelkową, potem na wyświetlaczu(na folii) położyłem baterię i jeszcze kilka razy go owinąłem.
Pewnie przy wyciąganiu jakiś magik przejechał nożem po nim...
Cytat:
mam nadzieje, ze serwisant zostal zwolniony.
|
Wątpię, polecieli mu pewnie z pensji.
Cytat:
ja bym ich i tak pozwal o probe wyludzenia, nie z zemsty, zeby sie oszusta pozbyli z firmy
|
Obadam jak sytuacja może wyglądać - ile to by mnie kosztowało czasu i pieniędzy.