Podgląd pojedynczego posta
Stary 26.10.2011, 10:53   #14
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez demek Podgląd Wiadomości
z wyplaty mu nie pojada o ile mu nie udowodnia, ze to zrobil.
Po wielu doświadczeniach z wieloma firmami nie sądzę, żeby to była chęć zatuszowania pojedynczego działania nieuważnego serwisanta. Tu wrzucę raczej kamyk do ogródka Andrzeja stwierdzając, że firmy w Polsce gonią za każdą złotówką kosztem klienta właśnie i to jest przyczyną takich zachowań. I to nie tylko jakieś dziwne, małe firmy, ale i duże korporacje.

Nie powiem, temat Andiego jest pewną inspiracją dla mnie do opisania moich walk z dwoma firmami (UPC, Centerpol) tylko w ostatnim miesiącu i w chwili wolnej postaram się je opisać, bo uważam, że takie zachowania, wyłudzenia czy nierzetelność firm (delikatnie mówiąc) powinny być publicznie piętnowane.
Reetou jest offline   Odpowiedz cytując ten post