Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.10.2011, 00:35   #5
Bartez
Team Member
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Bartez
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Dzięki Reetou za opisanie zdarzenia.

Właśnie to mnie bardzo często dziwi i zastanawia. Firmy oferują usługi, z których klienci są zadowoleni, ale jak przychodzi do zetknięcia Klient -> BOK, to bardzo często kończy się to klapą, przez brak odpowiedniego podejścia pracownika tej firmy. W Twoim przypadku, gdyby zaproponowali Ci cokolwiek w ramach rekompensaty byłbyś usatysfakcjonowany i tego tematu by w ogóle nie było. A tak w świat idzie opinia, że owszem, UPC jest ok, jeżeli chodzi o dostarczane usługi, ale ich BOK to porażka i żeby na nich uważać. A przecież firma by nie zbankrutowała, gdyby dali Ci kilka dni gratis

To co mnie jeszcze zaskoczyło, to łaska z ich strony, że jak już bardzo będziesz chciał, to uwzględnią te 2 dni w kolejnych abonamentach. To ich psi obowiązek to uwzględnić i sami powinni to zaproponować na samym początku, a nie robić łaskę.

Może warto by napisać do ich rzecznika prasowego i zapytać, dlaczego BOK w UPC olewa klientów?
__________________
Pozdrawiam
Bartez

Ranking dysków twardych
Bartez jest offline   Odpowiedz cytując ten post