Żyletka nie czytała tutoriali na CDRinfo.pl, a sama się nie domyśli aby wyłączyć naprawianie leap secktorów (bez obrazy, po prostu trzeba trochę wiedzieć o PSXie). Jeśli gry są na tyle porysowane że napęd faktycznie nie może sobie poradzić z korekcją to można zastąpić uszkodzone sektory w locie, pustymi (najlepiej zerami), ale oferuje to niewiele programów.
Sony i Emtec nie produkują tylko jednego rodzaju płyt. Ehh... Przede wszystkim płyty muszą być okrągłe (serio, zero ironii, są różne kształty które bardzo źle wpływają na pracę napędu), CD-R (a więc żadne CD-RW, ani nie daj Boże DVD czy BD, ale o to Ciebie nie podejrzewam ;]) i jakieś porządnej jakości. Kiedyś polecałem Verbatim Crystal Double Azo z Mitsubishi Chemical Company (obecnie Mitsubishi Kegaki Media coś tam coś tam) lub Verbatim Pastel (z Tayio Yuden). Najlepiej z ftalocyjaniną, taką zielonkawo-niebieską. Czy takie są jeszcze produkowane to niestety nie wiem. Nie pytaj się tylko o to sprzedawcy w sklepie bo pomyśli, że przybyłaś z sąsiedniej galaktyki - zapytaj tylko o CD-
R Verbatim Advanced Azo (na pudełku musi być napisane skąd są, czyli z jakiej fabryki, to się tyczy każdych płyt i niech Cię Matka Boska broni kupować od CMC Magnetics

).
PSX/PSOne musi mieć wlutowany modchip (czyli w tym przypadku konkretny mikrokontroler z odpowiednim fw), aby konsola pozwoliła na odczyt PSXCD z CD-R. Inaczej pokaże środkowy palec na czerwonym ekranie. Niestety nie da się skopiować kompletnie 1:1 gry na PSX, jest to fizycznie niemożliwe. Stąd patchowanie firmware konsoli, aby nie sprawdzała pewnych rzeczy. Są jeszcze wynalazki pod port parallel, ale tym masz PSOne, czyli SCPH-102x/103 a te jego nie mają. Można też hotswapować ale to śmierć dla trzpienia po jakimś czasie.