Podgląd pojedynczego posta
Stary 15.12.2011, 23:51   #50
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez theoneman
zacznę od kontrowersji: pracuję w Regenersis (Warsaw) i widzę temat napraw z innej strony.
Oj widzę, ze kolega nam tu coś w stylu AMA zrobił. Niestety nie wyszło...

Cytat:
prawda jest taka że połowa telefonów w Regenersis z komisów to wałki.

prawda jest taka, że inaczej klient widzi sprawy naprawy inaczej autoryzowany (!) serwis, jakim jest RGS
Problem jest taki, że mój telefon był na gwarancji. Regenersis próbowało ode mnie wyłudzić 400zł za naprawę uszkodzeń, które sami spowodowali. Skończyło się to dla mnie pozytywnie tylko i wyłącznie dlatego, bo zrobiłem zdjęcia telefonu zanim go zapakowałem do pudełeczka.
Gdyby nie to...

Cytat:
ostatnia prawda: połowa usterek w telefonach wynika z winy (tak tak) użytkownika, jego aplikacji, czy sposobu użytkowania, połowa z połowy nie ma żadnej usterki, co tysięcznemu urządzeniu anulowana jest gwarancja/wystawiana expertyza.
Mnie próbowali oszukać wystawiając fałszywą ekspertyzę.

Teraz każdemu odradzam ten serwis i opowiadam mu moją historię Jeżeli jest zmuszony tak jak ja byłem do wysłania telefonu, to zalecam dokładnie go opisać - zdjęcia itp. aby uniknąć tego co spotkało mnie.

Co z tego, że Regenersis ma certyfikaty?


Cytat:
prawda jest taka, że telefonów nie naprawiają inżynierowie, a technicy i niżsi doświadczeniem i wiedzą. wiem że Klienta nie obchodza wskaźniki i jak jest proces ustawiony, ale:
To już problem firmy kogo zatrudnia i za ile. Ja mam dostać urządzenie sprawne.

Cytat:
1. technik nie przychodzi do pracy naprawiać waszych telefonów, tylko zarabiać pieniądze i robi to najmniejszą linią oporu. on nie naprawia jednego telefonu w ciągu 8h, tylko 15-20. odliczcie godzinę na kanapki, fajki i drapanie się po głowie i wychodzi że Technik ma 20min na "sztukę".
Mylisz się. Ty (zakładając, że tam pracujesz/pracowałeś) przychodzisz do pracy - masz zadanie naprawić urządzenia, które dostajesz. Za te czynności dostajesz pieniądze.

Cytat:
odliczcie godzinę na kanapki
ROTFL. Nie no padłem, przy 8h pracy masz 15 minut na jedzenie!

Cytat:
fajki i drapanie się po głowie i wychodzi że Technik ma 20min na "sztukę".
A czy to moja wina? To wina firmy, że przeciąża swoich pracowników.

Cytat:
2. wgrywanie najwyższej dopuszczalnej wersji SW to standard. ZAWSZE się ją wgrywa, tak wymaga producent, który certyfikuje i audytuje Firmę
Podejrzewałem, że to będzie zrobione, dlatego zrobiłem kopie danych. Jednak trochę to dziwne wgrywać wersję FW, którą miałem co nie?
Aby telefon sprawdzić można wykonać wipe...

Cytat:
3. nie twierdzę że nie zdarzają się naprawy przeprowadzone właściwie. nie mozna oczekiwać by 100% napraw było takich, osiągniecie tego jeśli nie jest nie możliwe, to jest nazbyt kosztowne.
Poczytaj sobie opinie na temat swojej firmy. Negatywnych komentarzy jest BARDZO DUŻO.
Osobiście nie wkurzyłem się za to, ze naprawa trwała 14 dni czy więcej, nie oburzyłem się, że był kiepski kontakt, czy moja usterka nie została naprawiona. Oburzyłem się, bo próbowano mnie oszukać. Powtórzę to jeszcze raz - firma Regenersis próbowała wyłudzić pieniądze od mojej osoby za naprawę uszkodzeń, które sama spowodowała.

Cytat:
3. nie twierdzę że nie zdarzają się naprawy przeprowadzone właściwie. nie mozna oczekiwać by 100% napraw było takich, osiągniecie tego jeśli nie jest nie możliwe, to jest nazbyt kosztowne.
Czytałeś chociaż troszeczkę mój post?

Cytat:
rozumiem, że irytująca potrafi być sytuacja w której kupione urządzenie na gwarancji jest obsłużone nie tak jak sobie wyobrażamy, ale pracują tam ludzie opłacani tak aby naprawa się opłacała. podejdziesz do tematu naprawy solidnie to i szansa na solidną obsługę rośnie.
Jeżeli takich osób w tym serwisie jest więcej to nic dziwnego, że spotkało mnie to co spotkało.

Cytat:
a jakość obsługi w autoryzowanych serwisach i tak jest o niebo lepsza i CYWILIZOWANA niż w komisikach i punkcikach pod schodami PKSów, bo autoryzacja oznacza kontrolę producenta nad jakością napraw i wdrażaniem zalecanych procedur
Uwierz, że gdybym miał wybór to bym waszego serwisu nie wybrał. Niestety HTC Polska tylko z Wami ma podpisaną umowę...

Cytat:
Napisany przez Deckard
czyli reasumujac klepiecie telefony na akord boliczy sie norma,w dupie jest klient bo w waszych oczach jesli chce miec dobrze zrobiony tel to niech płaci jak za zboże
Dokładnie tak to odebrałem

Albo ktoś zrobił czarny PR, albo chciał wytłumaczyć firmę i zrobił to w niefortunny sposób
Czyżby kolejny fail w social mediach?

Cytat:
Napisany przez Deckard
wysłałem maila na wszystkie adresy z linkiem do tego watku ciekawe czy cos odpowiedza
Wiesz za co kocham to forum? Za za***iste pozycjonowanie w Google. Na wpisanie Regenersis w wyszukiwarce ten temat jest na pierwszej pozycji drugiej strony wyszukiwania!
Poczekajmy jeszcze trochę a trafi na pierwszą ;-)
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl

Ostatnio zmieniany przez andy : 15.12.2011 o godz. 23:53
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post