Podgląd pojedynczego posta
Stary 03.01.2012, 13:19   #14267
Kogoro
Forumator
 
Data rejestracji: 24.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 772
Kogoro po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Kogoro po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Kogoro po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Kogoro po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Kogoro po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
Cytat:
Napisany przez palikot Podgląd Wiadomości
To jest gotowość do pracy, również unormowana w naszym Kodeksie pracy i można "zmusić" pracownika do odbierania telefonów w ramach zawartej umowy,

ale nie będę cytował paragrafów, bo mi się cały ten Kodeks nie podoba (chyba, że jako literatura piękna).

//edit
W ogóle jeśli coś się Wam nie podoba w zachowaniu pracodawcy, to możecie założyć że nasze prawodawstwo z pewnością to reguluje, bo to cholerstwo, jako rzekłem, ma ponad 100 lat i wszystko tam zostało opisane.
A wobec takiego prawnego potwora umowy o pracę też macie nieprawidłowe i jeśli nie pracujecie w korpo, to wiedzcie, że pracodawca sam poprawnej umowy nie napisze, musiałby zapłacić krocie prawnikom - i wtedy dopiero dostalibyście w d..., bo i prawa pracodawcy są niezłe Lepiej jest się samemu dogadać i umów dotrzymywać, a prawo pracy traktować jako zło.

Mi chodziło raczej o kwestie samego podejścia Stanleya do "telefonu". Wiem, że prawo stoi po stronie pracodawcy w tym wypadku.

A przecież telefon z pracy to nie rozmowa o dupie Maryni, ale coś do załatwienia lub zrobienia. W najlepszym wypadku przypomnienie, że coś trzeba w poniedziałek zrobić.
__________________
Pozdrawiam

Kogoro Akechi
Kogoro jest offline   Odpowiedz cytując ten post