Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.01.2012, 13:09   #4005
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,384
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Głowica na bank cała do roboty z wymianą zaworów, nie wiadomo jak wałek rozrządu po takim strzale...
Tłoki mogą być też uszkodzone, do sprawdzenia wał, panewki itd.

Dużo zależy w jakiej sytuacji się to stało - jeśli to się stało na wolnych obrotach i silnik się zatrzymał, to pół biedy. Jeśli w czasie jazdy, na wysokich obrotach, to skórka nie warta wyprawki. Silnik do wymiany. Lepiej wsadzić oryginał, niż robić sztukaterię. Zwłaszcza w dieslach, ale ty masz chyba benzynę?

Popatrz po ile chodzą takie silniki i ile weźmie mechanik za przekładkę silnika, a ile za remont. Policz dobrze.
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest offline   Odpowiedz cytując ten post