Wyłączanie modchipu ma sens tylko przy odczycie numerów DNAS. A skoro już jesteśmy przy DNAS to nie ma możliwości wykrycia modchipa na PS2 grając online, a w razie bana którego nikt nie da ;] można zmienić identyfikator konsoli na inny.
Być może naczytał się bajek o tym jak to modchipy zabijają napęd itp. (co w zasadzie było prawdą dla V12-V13 dopóki nie wymyślono zabezpieczeń RS/LA/BA) i dlatego chce go wyłączać. Nie ma to sensu.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Ostatnio zmieniany przez Berion : 16.02.2012 o godz. 12:47
|