Cytat:
Napisany przez Demek
to w takim razie co to za czas te 10h?
|
Trzeba by sprawdzić jak Apple mierzy czas życia urządzenia na jednym ładowaniu. Jak dla mnie są to pomiary robione w chyba idealnych warunkach - 100% zasięg itd...
Cytat:
Napisany przez Sobrus
Ale przyznam się że sie nie dziwie.
Wielki ekran, sześć rdzeni a chłodzenie zerowe..
|
Piekarnik. Tak jak MakBooki z Airem na czele. Aluminiowe opakowanie które robi za gigantyczny radiator - a Ty andrzejj narzekasz na kulturę pracy XPSa
Nic dziwnego że taki iMac ma później problemy skoro wszystko jest upakowane jak najciaśniej bez odpowiedniego chłodzenia.
Co do wyświetlacza w iPadzie3. Jak wiadomo takie urządzenie ma służyć do konsumowania multimediów, filmy, strony www, czasopisma, książki...
Proszę mi pokazać film który jest wydany w takiej rozdzielczości. Czy strony www bez upscalingu będą poprawnie wyświetlane? Czy strony z nim będą poprawnie wyświetlane?
Do tego dochodzi tworzenie grafiki dla wszelkiego rodzaju programów. Oczywiste jest że teraz aby zapewnić kompatybilność (ah ta fragmentacja.... dotyka każdą platformę...) będzie trzeba tworzyć grafiki xhdpi i je później odpowiednio zmniejszać dla poprzednich modeli iPada. Wzrośnie wielkość aplikacji, ich podział...
Ktoś wspomniał o 18h ładowania. WTF? Czyżbyśmy się cofali do ogniw kadmowych, które ładowało się pełnymi cyklami (od 0 do 100%)? Mój telefon ładuje się do 3h, w zależności jak bardzo jest używany - gdy odpalimy moduł GPS, WiFi, GSM i zaczniemy np. grać to ładowanie oczywiście zwolni i czas się wydłuży.
Jak to będzie w przypadku iPada? 10h zabawy, albo i mniej jeżeli podawany czas nie jest zgodny z rzeczywistością i potem dzień ładowania!? W dodatku baterii nie można wymienić - ewentualnie kupić drugiej na długaśne podróże?
Ale przyznam się że sie nie dziwie.
Wielki ekran, sześć rdzeni a chłodzenie zerowe..
Cytat:
Napisany przez Sobrus
Na Androidzie w jednym momencie mamy premierę produktów z ekranem 320*240, procesorem 528Mhz, bez GPU i z Androidem 2.2 oraz Tegra3 ekranem HD i z Androidem 4.
Wszystkie produkty będą w sprzedaży jednocześnie i maja pełny support, każde urządzenie trzeba wziąć pod uwagę przy projektowaniu aplikacji.
Nie można olać Androida 2.2 mimo ICS, bo ICS dostanie garstka starszych urządzeń. Nieoficjalnych modów developerzy nie mogą brac pod uwagę.
A w środku Samsung, Nvidia, OMAP, Freescale, XScale, Qualcomm, MTK, GoForce, Ardeno, PowerVR , Imageon i cholera wie co jeszcze.
Różnorodność to zaleta, ale jednolita platforma Apple też ma swoje plusy.
|
A jak jest w przypadku windowsa? Fakt mamy tylko dwa procesory (AMD, INTEL), oraz dwa procki graficzne (AMD/ATI, NVIDIA) jednak rozrzut w konfiguracjach jest identyczny.
Po drugie. Piszą aplikację sprawdzamy sobie na co pozwala nam API danej wersji systemu. Jeżeli np. wersja 4 (poziom API bodaj 15) oferuje nam rzeczy z których nie możemy zrezygnować to cóż, aplikacja będzie dostępna tylko dla Androida >= 4. Jednak na razie to nie występuje. Najprawdopodobniej zacznie kiedy udział najnowszego Androida przekroczy 50%.
Ekrany, cóż tak jak w przypadku iOSa wystarczy, że stworzymy grafikę dla największego ekranu -
http://developer.android.com/guide/p...s_support.html
Gry mogą być tworzone pod najmocniejsze procki a na słabszych np. wyświetlać się z mniejszą ilością szczegółów - tak jak w przypadku windowsa.
Fragmentacja istnieje na każdej platformie. Ba niedługo i WP7 będzie pofragmentowane jak wejdą urządzenia z 256MB pamięci RAM. Na nich raczej nie odpalimy sporej ilości efektów, czy najnowszych gier.
Tak samo jest z Apple. Gry są pisane przez obecne generacje urządzeń, kiedy starsze są zostawiane w tyle.
Na iP4 nie masz Siri np. Na 3GS multitasking nie działa tak przyjemnie jak na czwórce - tylko nie mówcie, że zamrażanie aplikacji to to samo bo nie jest.
Do tego wszystkiego dochodzi zamknięcie platformy i uzależnienie od jednej firmy...