Cytat:
Napisany przez Patrix
Oczywiście. Zadania doraźne na 5 min roboty to 80% czasu wsparcia.
|
Jak rozumiem, według Ciebie, tablet jest "idealnym" narzędziem dla serwisu technicznego. Czyli technik reagujący na zdarzenie w firmowej sieci, zamiast normalnie wpisać parę komend z klawiatury, powinien miziać cudowny ekran delikatnie paluszkiem, aż w końcu coś tam uda mu się napisać? Rozmawiałem z kilkoma technikami w mojej firmie i ich odpowiedzi dotyczące posługiwania się w tym celu tabletem niesttety nie nadają się tutaj do cytowania.[/QUOTE]
Cytat:
Napisany przez Patrix
Większość maili między pracownikami w firmach mieści się w 8 zdaniach.
|
Zgadzam się z Tobą w 100%. Te 8 zdań jestem w stanie bez specjalnego problemu napisać i wysłać ze smartphone'a, no ale oczywiście nie ma to jak pokazać się pracownikom ze tabletem w ręku, żeby sobie zobaczyli, że "kerownik" to jest ktoś!
Cytat:
Napisany przez Patrix
Nie pojmujesz trudno, dźwigaj netbooka - dla mnie do puszczania, restartowania usług, maili na kilka zdań tablet byłby w sam raz.
Zaakceptuj to albo pogódź się z tym
|
Nie bardzo rozumiem - co mam zaakceptować i z czym mam się pogodzić?
Zaakceptować to, że lubisz zabawki i lans? OK - akceptuję! Każdemu wolno.
Pogodzić się? Ale z z czym? Że następuje era "musisz to mieć, a jak nie masz to jesteś szmatą?" Sorry- tego nie jestem w stanie zaakceptować|!