Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. Gry na PS2 wkładasz do napędu i grasz - musi więc być zapewniony szybki dostęp do danych (poza tym GS nie obsługuje skompresowanej grafiki). Gry na PC wkładasz do napędu i musisz najpierw zainstalować, czyli m.in dekompresować zawartość określonych plików, tekstury też są zwykle już skompresowane (nie kojarzę teraz, ale specyfika formatu DDS czy PNG zakłada kompresję bez zbędnych mechanizmów, które deweloper musiałby samemu implementować. Podobnie z TGA, czy BMP które można kompresować RLE).
Magicznych programów nie ma. Do dummy i dummy lba możesz sobie taki napisać bo łatwo to znaleźć. Reszta to już fantazja dewelopera.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
|