Podgląd pojedynczego posta
Stary 24.05.2012, 07:45   #16
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Cytat:
Napisany przez Reetou Podgląd Wiadomości
Widzisz, a jednak się nie zgodzę... Dlaczego? Dlatego, że akurat mam kontakt z jednym z oficjalnych dystrybutorów Seagate'a w Polsce. Owszem, był duży problem z serią 7200.11, ale seria 12 nie wychyliła się jakoś niekorzystnie ponad przeciętną. A jaki był ich komentarz na tego typu dane? Zwróć uwagę, że większość zgłoszeń gwarancyjnych było już w pierwszym tygodniu. Myślisz, że Seagate puścił jakąś zanieczyszczoną partię talerzy, że ludzie zgłaszają bady wysypujące się lawinowo w 1 tygodniu? Zdaniem dystrybucji tego typu zwroty wynikały z tego, że dyski były w nieodpowiedni sposób transportowane i dostały za swoje. I ja przyjmuję takie tłumaczenie, bo przepuściłem przez swoje ręce kilkadziesiąt tych dysków z oficjalnej dystrybucji i nie miałem żadnych zwrotów.
Prawie mnie przekonałeś jednak ja wole od dysków Seagate trzymać się z daleka, zwłaszcza w obliczu niedawnych zaostrzeń gwarancji.
Mój był kupiony zdrowy, bady przybywają z czasem (ma już prawie 3 lata).
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online