Dyskusja: 2x Voodoo2 8MB SLI
Podgląd pojedynczego posta
Stary 03.07.2012, 09:15   #14
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
ehh miałem pierwsze Voodoo, a potem Banshee.
To były czasy
Forsaken, Turok, Unreal, Quake 2, Incoming, Tomb Raider...
I te sterowniki miniGL , glide, kręcące się szpanerskie logo przy odpalaniu gry...
Jak się pojawił pełny OpenGL do 3dfx to było święto

Q2 przeszedłem wiele razy, ale nie rozumiem po co do tego voodoo2. Ta gra działa przez OpenGL a nie Glide.
Są też wrappery glide dla bardziej opornych tytułów

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 03.07.2012 o godz. 09:19
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post